Afbeelding Afbeelding

Refund DutchGP

Racebezoeken.nl moet voor alle leden een leuke plaats zijn om te bezoeken, hiervoor hebben wij wat forumregels opgesteld. Tevens vind je hier de uitleg hoe dit forum werkt.
Plaats reactie
Mark33

Refund DutchGP

Bericht door Mark33 » 22 okt 2021, 22:27

Na meerdere malen een mail gestuurd te hebben heb ik nog steeds geen bevredigend antwoord ontvangen.

Een korte samenvatting: ik ben in 2019 ingeloot voor 4 kaarten (zilver) voor 3 jaar (2020,2021 en 2022). Ik was hier dol gelukkig mee. Binnen 5 dagen moest ik een betaling doen van € 4803,99, voor het hele pakket. Ik heb aan mijn verplichting voldaan. Toen werd in 2020, door toedoen van Covid de 1ste race uitgesteld naar 2021. Vervolgens kreeg ik te horen dat ik uitgeloot was voor de 1ste race in 2021 en dat ik, omdat ik al kaarten heb voor 2022, mijn geld voor deze editie teruggestort zou krijgen, uiterlijk eind september 2021.

Ik heb aangegeven dat ik mijn geld van mijn totale bestelling teruggestort wil krijgen omdat ik het in 1 pakket heb aangeschaft, het mij voornamelijk was te doen om de 1ste race sinds 35 jaar en ik nu al ruim 2 jaar mijn geld bij DutchGP uit heb staan waar ik nog niks voor terug heb gekregen. Daarbij kan het zomaar zijn dat ik voor de volgende editie wederom word uitgeloot.
Ik heb aan mijn verplichtingen voldaan, daarentegen is dat vanuit DutchGP kant niet het geval (om welke reden dan ook). Hierdoor wil ik de overeenkomst ongedaan maken en per direct mijn volledige inleg terug!

Het ergste is nog dat je alleen kan mailen naar een info@ adres waar je vervolgens een zeer ongepast standaard antwoord krijgt.

“ Beste Mark,
Bedankt voor je bericht!
Excuses voor onze late reactie. Het is op dit moment ontzettend druk op onze kanalen, waardoor we niet eerder toegekomen zijn aan jouw bericht. Hopelijk is je vraag inmiddels al beantwoord of opgelost. Mocht dit niet zo zijn horen we het graag!
Heb jij nog andere vragen? Bekijk de FAQ of ik hoop je snel weer te horen op mijn boordradio.

Met sportieve groet,

DutchGP Race Engineer”

Kan iemand mij adviseren hoe in contact te komen voor een oplossing?

Plaats reactie

Terug naar “Forum uitleg en regels”